Løbeklubben indtog Royal Run

Hjem > Nyheder > Løbeklubben indtog Royal Run

Vores helt egen løbeklub ‘FG Fuld Gas’ var selvfølgelig på plads ved startstregen, da der var Royal Run i Randers i går.

Holdet bestod af otte friske 2.g’ere og én lige så frisk 3.g’er, som brugte dagen til en god, solrig tur på 5 eller 10 km – og et lille velfortjent pusterum midt i eksamener og SRO-skrivning.

Flere billeder kan ses på klubbens egen Instagram-side (åbner i ny fane), hvor man kan følge med i deres forskellige løbeaktiviteter

Scroll to Top